Friday, January 7, 2011

ntah pape

Salam guys..
Sebelum terlambat , aku nak ucap kan HAPPY NEW YEAR to all of you ^^

Sekarang baru dapat update blog cos sibuk sangat dgn schedule kat u(eceh2...exergerate jew tu).
Nasib aku sem ni agak baik la klu nak di compare kan dgn orang lain cos sem ni aku dgn bertuahnya dapat kolej.Aku cakap nasib baik sebab ader jew bdk2 yang aktif & x wat salah masa sem lepas x dapat kolej.Sengal tul MAWAR ni.Ramai kawan aku kene wat rayuan tanpa sebab. Aku pun penah merasa huru haranya x dapat kolej masa awal sem.Tuhan jew tau.Nak focus study pun susah.Pihak MAWAR ni x pikir ke student ni banyak keje lain nak wat selain nak wat rayuan jew.Sebenarnya banyak je bilik kosong kat MAWAR tu.Saje je nak menyusahkan orang!! ><

First week dah wat macam2. Antara event yg menyusahkan @ aktiviti wajib iaitu perjumpaan dengan pengetua. Sem ni dah tukar pengetua baru.Muda lagi siuttt..Baru umur 28 tahun.Single & Available(aku rasa la..).Aku x pasti macam mana pihak HEA boleh pilih pengetua yg muda. Isk3..Orang bawahan die sume dah tua2.Harapan aku tuk pengetua ni supaya rules kat MAWAR yang ridiculus@ mengarut gila2 dilupuskan.Aku rasa macam duk kat asrama sekolah pulak.No freedom at all. :(

Aku x puas ati tul la pasal event jumpa pengetua tu.Ada ke suruh berada kat sana 7.50 malam. Pastu pengetua tu datang dalam 8.30malam. Hangin tul aku.Dah la x dapat makan lagi. Biasa la klu dah lapar senang la nak mengamuk.Tapi tahan je.Habis event tu dalam pkl 11 malam.Nak naik pitam aku sebab perut dah masuk angin.Sedih tu.. :(

almost sume yang attent event tu.

speaker for tonight ><

kad aktivi kolej

End of sem kene penuhkan klu nak dapat kolej next sem ><

muka kelaparan :(
dinner for tonight.Dinner at 11 pm.. T_T

kegumbiraan event dah abis.(macam indon daa..)lalalala~~

No comments:

Post a Comment