Tuesday, December 7, 2010

shopaholic

salam..


keboringan yang teramat sangat,so aku ajak la my sis g JJ kat Ayer Keroh malam tadi and you know what i bought alots of things.my money flow like water..T.T

i bought eyeliner, foundation, novel and etc.non stop buying things..just like shopaholic.argghh.x nak jadi macam tu.nasib baik my sis g skali malam tadi, x la boros lebih2.
hahaha ^^.


this the one i bought.suka eyeline yg nie cos hitam dier pekat and longlasting!

this is the foundatin that i bought.brand Za.promoter tu suggest guna foundation nie bcos byk kelebihan..aku pun try la dulu.klu x best ciap la promoter tu.hahaha ^^


nie novel yang aku kongsi beli wif my sis.sedap citer nie(thumbs up!!).
dah baca dari kawan tp still nak beli.

so aku bodek la my sis beli.huhuhu..

this book must have!!

No comments:

Post a Comment