Thursday, December 23, 2010

two times in a row

Salam..


Hari ni antara hari yang paling gumbira.Hahahaha ^^..You know what , hari nie aku Parkson 2 kali.First dengan abah waktu siang and second wif my sis, tu waktu malam.Dua-dua kali tu aku borong barang2.Yang paling best, masa aku pegi tu dua-dua kali HAPPY HOUR.Yahooooo!!! Sale 60% naik ke 70%, 70% naik ke 80%(memang heaven la..)


Waktu siang masa aku shopping dgn abah, aku sempat la beli sehelai sweater(UGP).Yang aku suka kat sweater ni sebab design dia simple compare to others..Harga pun not bad la.Dalam RM30.



contoh sweater aku beli.ok la~~




Lepas shopping g makan~~Menu hari ini: nasi Ayam Claypot + teh o limau ^^


gedik2 tangkap gambar masa otw balik umah~~ ^^



Waktu malam pula, g skali lagi dgn my sis.Sebenarnya x nak g dah sebab promoter2 kat situ dah recognize muka gua.Malu la beb.Pegi tempat sama 2 kali dalam sehari.Tapi sebab kakak gua, gua sanggup la (rela dalam terpaksa =_=)Tapi terpaksa2 pun rembat t-shirt long sleeve satu.hahahaha..Memang ku duga,promoter2 cam muka gua.Ciap senyum2 lagi tuu.Malunyer!!!Mana nak letak muka nie??Lepas nie x nak g dah~~~Walaupun dah tukar baju dgn selendang tetap dapat cam. Hebat tul memory diorang.Lepas bayar barang2 cepat2 kuar dari citu.X moh dah duk citu lama2.


After shopping, we eat2.Singgah la jap kat McD, beli bubur ayam.Perghhhh sedap gila doww.Kiteorg siap lepak kat dataran MBMB sambil makan bubur.Saja gatal2 nak hirup udara malam.Hehehehe..Lepas makan, apa lagi balik la. ^^





kat dataran MBMB(ramai g dating time ni =_=)





Bubur~~ Sodapppp!!




lawa kan? saja tangkap.hahaha..

No comments:

Post a Comment