Thursday, November 4, 2010

~pempuan akhir zaman~

salam..
baru dapat update blog lepas pulun habis tuk final..
fuhhh..
lega but still risau tuk result(T.T)


kali nie nak share citer aper yg aku nampak mase kuar makan dgn kawan semalam..
sedih tul nampak scenario nie kat sekeliling w/pun dah belambak kat luar especially sebab aku pun pempuan ;'(
time tu baru lepas makan Mcd dgn satu kawan nie pastu borak2 la..
sajer la toleh kanan kiri pastu nampak asap ketul2 kat satu couple nie.and yang bestnyer si pempuan tu yg produce(isk3..sabar jer la~~).die selamber badak jer smoking kat public.tau la Malaysia nie negara demokratik tp x yah la nak smoking public atau pun x yah smoking lansung. nie la tanda2 nak kiamat..sedih tul la biler tengok dgn mate sendiri sbb dier tu pempuan.. mase tgk tu tetiba gatal tangan nak tgkp gambar pempuan tu..(huahuahuahua).tp aku tunjuk bkn nak mengaibkan tp niat aku nak bagi tauladan.jgnla disalah ertikan.. ;)
aku ciap senced mate dier lagi tau sbb x nak dier diaibkan..
p/s: kenkawan sekalian jgn la merokok cos buruk rupanyer bile merokok bkn cool pun especially pempuan..

No comments:

Post a Comment