Tuesday, April 26, 2011

hati sendiri atau hati orang??

As Salam guys and girls,

Wow, terasa berbulan tak buka blog ni(sebenarnyer tak pun..).HAHAHAHA.Sempat juga curi masa ckit waktu exam week ni berblogging.^^

korang perasan tak, kita ni mesti nak jaga perasaan orang bila nak wat sesuatu melibatkan kawan kita,tapi ader orang nak jaga perasaan kita?Kalau aku, mostly tak de orang nak jaga hati aku , aku kene jaga hati sendiri.Sakit kan kalau hati kita ditoreh-toreh.Walaupun tak nampak darah mengalir secara mata kasarnya tapi mata hati nampak segala-galanya.Kadang-kadang kita perlu pentingkan diri sendiri untuk protect perasaan kita sendiri walaupun terpaksa melukakan hati orang lain. Tapi bila benda yang sama terjadi kat diri kita which is orang lain wat benda sama kat kita ,it take time to digest and accept it. nak wat macam mana, kita ni kan manusia...

Bila aku kata take time,aku akan menjauhkan diri dari orang tu supaya aku tak sakit hati.Pada masa yang sama aku tak nak sakitkan hati dia lagi.Orang sekeliling jangan la salah paham.Aku tak marah kat korang.Sorry sangat kalau wat korang terasa.But for me to take it easy,it is not possible.Kalau aku terasa, 90% salah aku sebab aku tak mampu untuk melupakan . Mianne~~

No comments:

Post a Comment