Thursday, April 7, 2011

miss MY MUM zillion times..

salam guys & gurls..





entry kali ni quite emo ckit.Aku pun tak tau la sejak bila aku jadi emo sgt2.Sem2 lepas ok jer.Tapi sem ni lain pulak jadinyer.Possibility yang aku boleh pikir right now - 7 project for this sem yang kene submit sekali gus akhir sem, pressure assignment, masalah dgn kengkawan ,masalah dgn lappynyer..Sume ni bergabung jadi satu and not to forget; i really miss my mum.Lama dah x jumpa.Maybe 2month++..


First time dalam break down masa tengah wat discussion dengan kengkawan.Yang x syoknyer bdk laki ader skali.Malu tul nak pandang muka dier time tu.Tapi aku rasa dier perasan mata aku merah .Aku wat muka taik jer time tu tapi dalam hati rasa nak lari jer balik bilik.Terpaksa stay sebab tak habis discussion lagi.Balik jer bilik ,tepon mak pastu nangis .Cakap kat mak "Mak najwa rindu kat mak sangat2.." Pastu mak cakap "Mak pun rindu kat najwa juga."Bila dengar jer mak cakap macam tu, terubat cikit hati ni.


Aku ingat habis kat situ jer.Tapi semalam,tetiba aku rasa rindu sangat dengan mak.Puas nangis dalam toilet.Tak nak la rumate perasan, malas nak susahkan dia.Malangnyer bila balik bilik aku nangis lagi.Tak tau kenapa.Sebak rasanyer hati ni.Rumate bagi buku Asma'ul Husna..Dia kata "Baca ni, insyaallah hati akan tenang."Alhamdulillah,setelah baca beberapa kali ,hati rasa tenang jer. Thanks to my rumate.. Ni mungkin petanda aku jauh dari Yang Maha Esa.Tapi aku dah nekad,nak balik before final.Nak mintak restu mak dgn ayah.Insyaallah..


basah hatiku setelah puas merintih seorang diri



sedih..



this for you mum.. ^^



this my love for you, mum



No comments:

Post a Comment