Saturday, April 2, 2011

so0n or later i will get THIS~~

salam guys and girl..

long time no see hahh.busy giler yg teramat sangat.hukhukhukhuk ='(


ni pun curi-curi masa nak berbloging ^^,




thanks to my friend sebab die ,i'm deadly wanted SX130 IS..

mesti ader korang yang tertanyer2 aper tu SX130 IS kan?

so tanpa buang masa ...... jeng..jeng..jeng..


SX130 IS adalah kamera Canon.tuk pengetahuan korang kamera ni jenis compact.Macam dslr but not dslr..gua nak berangan beli dslr x mampu la.benda nie jer la gua mampu berangan.hahahaha.


die punya function better dari kamera digital la.

Gambar jgn cakap la.Cantik sangat(weeee~~)


Harga yang aku survey paling murah rm790 +casing+memory 8Gb(wuuu)..

tp x finalize lagi cost x survey habis lagi..kene kumpul duet lagi dari skung.hukhukhukhkuk~~


nak mintak dgn parents..chances macam tipis jer..so kene berjimat la kan babe.betul x?Guna duet sendiri baru rasa berbaloi.(semangat membara..)

satu lagi yang buat aku suka sangat kat kamera ni is bila on dia macam dslr and bila off die macam kamera digital..bagus kan.kira kecik la kamera ni.x perlu space banyak2..


ni contoh kamera idaman aku ^^ :




p/s: smart x??

No comments:

Post a Comment