Sunday, April 3, 2011

new BOYBAND in myLiFE

salam guys and girls..

lately ni aku TERswitch mode ckit which is aku skung minat kat satu group dr BRITISH.Before ni aku nie fanfreak korean group.Tak pandang la group2 dari negara lain ni.hahahaha(gelak jahat).Tapi aku dah minat giler2 group ni, nak wat cam mana ek..Korang tau sapa??

group THE WANTED.. ^_^

Aku pasti ader antara korang kenal dan ader certain orang yang tak kenal kan.Aku kenal THE WANTED ni pun lepas tengok MV diorang kat HITZ dan MTV ASTRO.

Perghhh..Dalam group diorang complete set; ada yang macho, ensem & comey.Pastu dengan suara dan lagu yang best...wuuuhuuu~~Memang gempak la kan.

korang kene dengar album diorang.THUMS UP!! Nama album diorang- The Wanted. Yang buat aku suka lagi dengan diorang ni is diorg sangat kelakar dan goofy.Tak cover2.Korang boleh tengok perangai diorg dalam MV.Sama jer.




















ahli group THE WANTED:




die nie palng macho dalam group nie.muka ada la ala2 shane ward gitu(suka shane ward).. ^^




die nie comey gak..hidung tersangat la mancung


guess what..die ade darah sri langka..klu tengok muka x tau pun die nie bukan BRITISH.huhuhuhu~~




die nie sangat uniq especially rambut nie..hakhakhak



nie maknae @ paling muda dalam THE WANTED.Baru 18 thn.Plus die sangat comey tp suara dia besaq..hehehe








p/s: nyesal x tau diorang datang MALAYSIA..hukhukhukhuk.. ='(

No comments:

Post a Comment